I have something to say, my dear.

Sömnlös såhär dags! Mycket bra. Pojken har somnat. Hela hans rygg är fullt med klotter från moi. Hihi! Men om vi kanske skulle ta och sova? Jag ljuger om jag säger att jag inte är trött. Skulle behövt göra klart en uppsats... Varför är inte dygnet mer än 24h? Vilket snille kom på att det var så egentligen? Säkert en le france man..
Imorgon fyller min lillebror år! Och på fredag min lillasyster. Hon kommer även hem på lördag! Wihu!!!!!!

Jag har kultur och idé historia som första lektion imorn..... Vad vi får göra? Klippa och klistra. Precis som i lågstadiet. Skjut mig.
Bör kanske sova nu.

(Kurt räddar mina dagar nu för tiden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0