Lyssna på pappas skiva från '69.

Ja, eftersom att devote appen inte funkar så funderar jag på att göra denna blogg till typ ordbajs-blogg. Kan ju ändå inte somna om nätterna. Somnar skapligt. Vaknar framåt två, tre snåret och ligger sömnlös fram till fem på morgonen... K U L
Idag är min första lektion gympa. Ska jag gå? Nae. Fullkomligt hatar gymnastik. Förstår varför man har det i skolan, men det är inte så att vi kommer spela fotboll på ett framtida jobb som tex kontorsnisse.
Kul schema vi fått nästa vecka? Jahadå! 8:15-17:00 varje dag förutom onsdagar då vi slutar 14:20. Inte en enda sovmorgon. Inte en enda håltimma. Kan skjuta mig redan nu.

JAG VILL KUNNA SOVA!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0